Ο δικός μου μύθος είναι απλά η πραγματικότητα ενός άλλου κόσμου.-

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Πολέμησα κι έφυγες

Πολέμησα τόσες φορές ήσυχη να σ’ αφήσω
να φύγω πέρα μακριά, τη μάχη έτσι να κερδίσω.

Μια μάχη κι ένα πόλεμο που η Αγάπη δίνει
με τη πτωχή τη Λογική που πτώματα αφήνει.

Νεκρός που αναστήθηκε αισθάνθηκα όταν σε είδα
όταν μου είπες ξανά το Σ’ αγαπώ στον ουρανό επήγα.

Αλήθεια τον εαυτό μου ερωτώ τούτο γιατί το κάνω
μαζί σου άλλο να μην μπορώ, στα όριά μου να εφθάνω.

Δεν είναι ο πόνος του χωρισμού που πίσω με γυρίζει
είναι η Αγάπη η αλλιώτικη που μια αγκαλιά χαρίζει.

Μα να, πάλι δεν μπορώ αισθάνομαι τον κόμπο
να πνίγομαι μόνος σιωπηλός, μες το βουβό τον πόνο.

Πολέμησα τόσες φορές και πλέον τα κατάφερα εμένα εμισείς
αντί να φύγω έφυγες, πορεία μια άλλης διαδρομής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου